لیست قیمت

لیست قیمت دوربین مداربسته یونی آرک uniarch

لیست قیمت یونی آرک uniarch شامل لیست قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه یونی آرک uniarch و لیست قیمت NVR یونی آرک uniarch

محصولات uniarch شامل دوربین تحت شبکه یونی آرک uniarch و NVR  تحت شبکه یونی آرک uniarch میباشد.

محصولات uniarch ساخت شرکت uniview میباشد.

لیست قیمت دوربین مداربسته و NVR یونی آرک uniarch تا تاریخ بهمن 1400

یو نی آرک uniarch

گارانتی NVR و دوربین تحت شبکه یونی آرک uniarch

گارانتی محصولات یونی آرک uniarch به مدت 36 ماه توسط ردکا میباشد.

آشنایی با برند uniview

امنیت بهتر،‌ دنیای بهتر

شرکت یو نی ویو با نام تجاری unv یکی از 5 شرکت برجسته چین در زمینه تولید تجهیزات نظارتی میباشد.

تولیدات این شرکت شامل دوربین های مداربسته تحت شبکه یا ip camera ، دستگاه های مرکزی nvr و نرم افزار هار کاربردی در زمینه تجهیزات نظارتی و حفاظتی میباشد.

این شرکت در سال 2011 به صورت تخصصی در زمینه تولید دوربین های مداربسته و تجهیزات ضبط آنها وارد شد و هم اکنون با حدود 4000 نفر پرسنل در بیش از 125 کشور دنیا فعال میباشد.

نرم افزار انتقال تصویر NVR یونی آرک uniarch

سایت uniview

لیست قیمت NVR یونی آرک uniarch

راهنمای خرید NVR و دوربین تحت شبکه

پروتکل انتقال اطلاعات سیستم حفاظتی شبکه onvif

ONVIF مخفف open network video interface forum یک پروتکل جهانی با هدف ساخت و توسعه تجهیزات امنیتی تحت شبکه است که در سال 2008 با همکاری شرکت های اکسیس Axis ،بوش bosch و سونی sony به وجود آمد.

عضویت در این پروتکل که بدون منافع مالی ایجاد شده برای تولید کنندگان سیستم های امنیتی آزاد است .

تمامی سیستم هایی که بر اساس پروتکل onvif کار میکنند با هم هماهنگ هستند . میتوان از nvr و دوربین ip با مارک های متفاوت اما منطبق با onvif بدون نگرانی از ناهماهنگی استفاده کرد.

پهنای باند

یکی از گزینه های مهم در خرید nvr ، در نظر گرفتن پهنای باند ورودی و خروجی دستگاه است . پهنای باند ورودی مربوط به توانایی دستگاه در دریافت اطلاعات از دوزبین هاست و پهنای باند خروجی مشخص کننده آن است که تا چند کاربر به صورت همزمان میتوانند به دستگاه متصل شوند و تصاویر را مشاهده کنند.

در هنگام خرید دوربین ip باید پهنای باند هر دوربین را در نظر داشته باشید،تا با محاسبه ی مجموع آنها میزان حداقل پهنای باند ورودی دستگاهتان را محاسبه کنید.

POE

Poe مخفف واژه power on Ethernet میباشدو به معنای تغذیه از روی شبکه است.

تجهیزات شبکه poe برق مورد نیاز خود را از روی کابل lan تامین میکنند.  نیاز به سیم کشی جداگانه برای برق نیست.

مزایای تغذیه از روی شبکه یا poe

برای نصب دوربین مداربسته شبکه poe نیازی به سیم کشی برق نیست .این مساله تصب سیستم را ساده تر میکند و هزینه نصب را کاهش میدهد

معایب تغذیه از روی شبکه یا poe

بزرگترین عیب تجهیزات poe قیمت بالای آنها میباشد.همچنین باید توجه داشت که در مسافت های طولانی سیم مشی یا تغذیه poe ممکن است دچار افت ولتاژ بشوید،

در حالت عادی میتوان تا حداکثر 100 متر کابل شبکه برای اتصال به دوربین ip به کار برد اما این طول کابل در سیستم تغذیه poe مناسب نیست.

توان خروجی در تغذیه poe

تجهیزاتی که به عنوان تغذیه کننده poe میتوان استفاده کرد مانند سوییچ شبکه poe یا nvr ، دارای توان خروجی مشخصی هستند ، برای اتصال دوربین ها باید به توتن مصرفی هر دوربین،و توان خروجی که از آن استفاده میکنیم توجه نماییم

Poe nvr

در صورتی که قصد تغذیه بروی شبکه را برای دوربین مداربسته شبکه دارید باید هم دوربین مداربسته و هم دستگاه nvr دارای ویژگی poe باشند.

دستگاه nvr با ویژگی poe به ازای هر کانال ورودی یک سوکت ورودی LAN داردو باید برای هر دوربین از یک کابل مجزا استفاده شود.در صورتی که قصد استفاده از سوییچ شبکه را دارید و میخواهید دوربین ها به شکل poe تغذیه شوند باید از سوییچ شبکه poe استفاده کنید.

دستگاه NVR چند هارد را پشتیبانی میکند

به طور معمول NVR ها از دو هارد هرکدام 2 تا 4 ترا بایت پشتیبانی میکنند اما برای افرادی که نیاز به نگهداری فیلم های ضبط شده برای مدت زمان طولانی تری دارند ، NVR هایی با قابلیت پشتیبانی از هارد های بیشتر وجود دارد،همچنین میتوان از NVR با خروجی E-SATA استفاده کرد

NVR با خروجی E-SATA

این نوع nvr دارای یک خروجی مخصوص جهت اتصال هارد بیرونی است.بر طبق پروتکل ضبط دستگاه معمولا اطلاعات ابتدا بروی هاردهای داخلی و سپس بروی هارد های خارجی ذخیره میشود. برای استفاده نیاز به دستگاه ضبط خارجی به صورت رک دارید که از طریق پورت e-sata به nvr متصل میشود و بنا بر مشخصات رک میتواند از تعداد خاصی هارد تا ظرفیت مشخصی پشتیبانی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *