دوربین مداربسته

کلاس های هوشمند با Dahua DeepHub

مهارت‌های ارتباطی، همکاری، مدیریت زمان و یادگیری فعال بسیار مهم هستند تا دانش‌آموزان  برای فردا آماده شوند.

ابزارهای نوآورانه مانند راه‌حل DeepHub شرکت Dahua نتنها به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد در محیط کلاس درس خود فعال و نوآور باشند، بلکه فرصتی برای برقراری ارتباط با جامعه خود و سراسر جهان هم دارند.

در نهایت، دانش‌آموزان با استفاده از قدرت آموزش و فناوری، می‌توانند جهان را تغییر دهند و بهبود بخشند

سخت‌افزار

پس از معرفی تخته سفید هوشمند تعاملی DeepHub شرکت Dahua در سال ۲۰۲۲، این شرکت امسال دو مدل جدید برای آموزش را معرفی کرد:

  • سری Lite (DHI-LPH65/75/86-ST420)
  • سری Pro (DHI-LPH65/75/86-ST470-P)

هر دو سری در اندازه‌های ۶۵ تا ۸۶ اینچی و با صفحه‌نمایش ۴K قابل دسترسی هستند.

سری Pro با ویژگی‌های اضافی از جمله پردازنده ۸ هسته‌ای با عملکرد بالا، Type-C با شارژ ۶۵ وات PD، دوربین قابل پشتیبانی و میکروفن ۸ آرایه‌ای داخلی عرضه می‌شود.

نرم‌افزار

توسعه‌دهندگان می‌گویند که این نرم‌افزار روش‌های آموزشی موثرتری را ترویج می‌دهد و به دانش‌آموزان تجربه‌ی یادگیری تعاملی و جذاب را فراهم می‌کند. این مجموعه شامل DeepHub Class است، که ابزارهای آموزشی مختلف را ارائه می‌دهد.

DeepHub Canvas

که تشخیص شکل و دست‌نویسی، همچنین جستجوی تصویر و ویدیوی آنلاین را فراهم می‌کند ؛

DeepHub Board

با کمک یادداشت‌های چسبنده، رای‌گیری، تصاویر، ویدیوها و قابلیت رسم ایده‌ها را جمع‌آوری می‌کند؛  

DeepHub MDM

مدیریتی مانند مشاهده وضعیت دستگاه،نصب برنامه‌های از راه دور، کنترل از راه دور و صدور گزارش را ارائه می‌دهد.

سناریوهای آموزشی با تخت سفید هوشمند DeepHub شرکت Dahua به عنوان هسته‌ی اصلی، راه‌حل کلاس درس هوشمند DeepHub شرکت Dahua برای چهار سناریو آموزش دیجیتالی معمول طراحی شده است:

سخنرانی

در سناریوهای سخنرانی، معلمان می‌توانند با استفاده از ابزارها، از جمله ذخیره‌سازی ابری، در خانه یا هرجای دیگر، درس‌های خود را آماده کنند. این راه‌حل همچنین از بازی‌های تعاملی، منابع آموزشی سفارشی، تنظیمات یک کلیک برای ابزارهای مختلف درس و ویجت، ۱۰۰۰ بیشترین شبیه‌سازی یادگیری و نمایش فایل‌ها و اشیاء از طریق دوربین سند پشتیبانی می‌کند.

سمینار

در سناریوهای سمینار، این راه‌حل امکان همکاری در سطح موسسات را در یک کانون آزاد با استفاده از DeepHub Board فراهم می‌کند . هر عضو تیم می‌تواند ایده‌های خود را در کانون آزاد ثبت کند و محدودیت‌های فاصله و موقعیت جغرافیایی را برای سمینارها، گفتگوهای گروهی و جلسات برطرف کند. این راه‌حل برای بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز و بیش از ۱۰۰۰ بیننده به طور همزمان پشتیبانی می‌کند.

هیبریدی

اشتراک گذاری.

در سناریوهای اشتراک گذاری، نرم‌افزار ضبط DeepHub امکان محتوای یک کلیک را برای مطالعه پس از کلاس فراهم می‌کند.

با پیکربندی دوربین‌های کلاس درس و سرور راه‌حل DeepHub با قابلیت ادغام با انواع پلتفرم‌ها و ابزارهای شخص ثالث طراحی شده است تا تجربه‌ی بی‌نقصی را برای معلمان و دانش‌آموزان فراهم کند .

به عنوان مثال، این راه‌حل می‌تواند با سیستم‌های مدیریت یادگیری معروف مانند Moodle و Blackboard و همچنین پلتفرم‌های ویدئو کنفرانسی مانند Zoom و Microsoft Teams ادغام شود.

این امکان به معلمان اجازه می‌دهد تا از راه‌حل DeepHub همراه با ابزارهای دیگری که با آن‌ها آشنایی دارند، استفاده کنند و آن را به راحتی در جریان کار خود قرار دهند.

علاوه بر این، راه‌حل DeepHub همچنین قابلیت ادغام با سایر نرم‌افزارهای آموزشی و ارائه‌دهندگان محتوا مانند Khan Academy و Quizlet را دارد.

این امکان به معلمان اجازه می‌دهد تا به منابع و مواد آموزشی گسترده‌ای دسترسی پیدا کنند و از آن‌ها در تدریس استفاده کنند، که تجربه‌ی یادگیری دانش‌آموزان را بهبود می‌بخشد.

راه‌حل DeepHub دارای API باز است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌ها و ادغام‌های خود را با این پلتفرم ساخته و استفاده کنند. این امکانات انعطاف‌پذیری و باز شدن API، به مؤسسات آموزشی کمک می‌کند تا راه‌حل را به نیازها و الزامات خاص خود سفارشی کنند و آن را به راحتی به وضعیت خود تنظیم کنند.

قابلیت‌های ادغام راه‌حل DeepHub به کاربران اجازه می‌دهد تا در یک پلتفرم تنها به ابزارها و منابع آموزشی گسترده‌ای دسترسی پیدا کنند و از آن‌ها بهره‌مند شوند. این باعث ایجاد یک تجربه‌ی آموزشی بیشتر و متصل‌تر برای معلمان و دانش‌آموزان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *