دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ایمو


دوربین های امنیتی Imou CCTV یک نوع دوربین مداربسته است که توسط شرکت Imou تولید می‌شود و این شرکت بخشی از شرکت Dahua Technology است.

دوربین‌های امنیتی Imou CCTV برای استفاده و نصب در فضاهای داخلی و خارجی طراحی شده‌اند و با امکانات پیشرفته‌ای همچون کیفیت تصویر با وضوح بالا، دید در شب، تشخیص حرکت و قابلیت دید از راه دور مجهز شده‌اند.

برخی از ویژگی‌های کلیدی دوربین‌های Imou

کیفیت تصویر با وضوح بالا: دوربین‌های امنیتی Imou با لنزها و حسگرهای با کیفیت بالا از تصاویر شفاف و واضح حتی در شرایط کم نور برخوردارند.

دید در شب: بسیاری از دوربین‌های Imou با LEDهای فرابنفش (IR) طراحی شده‌اند که در تاریکی کامل تصاویر شفافی را فراهم می‌کنند و برای نظارت بر فضاهای خارجی مناسب هستند.

تشخیص حرکت: دوربین‌های امنیتی Imou از فناوری تشخیص حرکت پیشرفته برای شناسایی هر گونه حرکت در دید خود استفاده می‌کنند.
این ویژگی کمک می‌کند تا تعداد اعلانات نادرست کاهش یابد و تضمین می‌کند که کاربران فقط در مورد فعالیت‌های واقعی اطلاعاتی دریافت می‌کنند.
انتقال تصویر: دوربین‌های Imou با استفاده از برنامه تلفن همراه Imou قابل دسترسی از هر کجا که دسترسی به اینترنت دارید، هستند.

ذخیره‌سازی ابری: دوربین‌های Imou گزینه‌های ذخیره‌سازی ابری را ارائه می‌دهند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا فیلم‌های خود را به صورت امن در سرور ابری ذخیره کرده و از هر جایی به آن دسترسی داشته باشند.

این ویژگی یک لایه امنیتی اضافی فراهم می‌کند و تضمین می‌کند که کاربران همیشه به فیلم‌های خود دسترسی دارند حتی اگر دوربین خود را آسیب ببینند یا سرقت شوند.

ویژگی هوش مصنوعی: دوربین‌های Imou از فناوری هوش مصنوعی پیشرفته برای تشخیص و شناسایی چهره‌های انسان و همچنین تمایز بین اشیاء انسانی و غیر انسانی استفاده می‌کنند.

این ویژگی کمک می‌کند تا تعداد اعلانات نادرست کاهش یابد و به کاربران اعلانات و هشدارهای دقیق‌تر و دقیق‌تری ارائه شود.

Imou یک مجموعه گسترده از دوربین‌ها ی مداربسته CCTV را ارائه می‌دهد که برای رفع نیازها و بودجه‌های مختلف مناسب هستند.

دوربین‌های Imou راحت و ساده در نصب و استفاده میشوند .

برخی از محصولات ایمو

دوربین داخلی Imou Cue 2

این دوربین با دقت تصویر 1080 پیکسل تصاویری واضح و با جزئیات بالا را به شما ارائه می‌دهد. همچنین دارای قابلیت صداگیری و دوگانه بودن آنتن است.

دوربین داخلی Imou Ranger 2

این دوربین با قابلیت چرخش 360 درجه به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی و با دقت تصاویری را از هر زاویه مشاهده کنید.

همچنین با قابلیت استفاده از Wi-Fi، امکان دسترسی به تصاویر از راه دور نیز وجود دارد.

دوربین خارجی Imou Bullet 2

این دوربین با قابلیت ضدآب و گردوغباری، برای استفاده در فضاهای باز مناسب است.

همچنین با قابلیت ضبط تصاویر با دقت 1080 پیکسل، تصاویر با کیفیت واضحی را به شما ارائه می‌دهد.

دوربین خارجی Imou Ranger Pro

این دوربین با دقت تصویر 2K و زاویه دید 360 درجه، تصاویر با وضوح بالا و پوشش گسترده‌ای را فراهم می‌کند. همچنین با دارا بودن قابلیت شناسایی حرکت، قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت و ضبط صدا، این دوربین برای استفاده در فضاهای باز و داخلی مناسب است.

دوربین خارجی Imou Bullet Lite

این دوربین با قابلیت مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و دارا بودن لنز با زاویه دید 93 درجه، تصاویر با دقت 1080 پیکسل را به شما ارائه می‌دهد.

همچنین با قابلیت استفاده از Wi-Fi، امکان دسترسی به تصاویر از راه دور نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *