دوربین مداربسته

فناوری AcuPick داهوا

داهوا به طور رسمی جدیدترین فناوری جستجوی ویدیوی خود به نام  AcuPick را منتشر کرده است تا به کاربران کمک کند مکان‌یابی ویدیوهای هدف را با دقت بیشتری انجام دهند

فناوری AcuPick داهوا چیست

فناوری داهوا، یک راه‌حل و ارائه‌دهنده خدمات AIoT متمرکز بر ویدئو، جدیدترین فناوری جستجوی ویدیویی AcuPick را به طور رسمی منتشر کرده است تا به کاربران کمک کند مکان‌های ویدیوهای مورد نظر را با دقت و راحتی بیشتری پیدا کنند.

(AcuPick) با استفاده از نوآوری‌های هوش مصنوعی ، جستجوی سریع، عملیات آسان و دقت بالا، پیشرفت‌های فناوری جدید در صنعت را ارائه می‌دهد.

کارایی و دقت دو عامل کلیدی هستند که مشتریان به دنبال آن هستند،

زیرا یافتن یک صحنه خاص از فیلم های عظیم می تواند واقعا چالش برانگیز باشد.

AcuPick به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی کلیپ‌های ویدیویی مورد نظر را در چند ثانیه انتخاب کنند، که برای موقعیت‌هایی که ردیابی فوری و شواهد مورد نیاز است مانند ردیابی خرابکاران خودرو در پارکینگ، پیدا کردن کودک گمشده در یک مرکز خرید و غیره ایده‌آل است.

مزیت های استفاده از Acupick

گریس هوانگ، مدیر محصول Dahua Technology گفت.

برخلاف مرور فریم به فریم یا روش‌های جستجوی پیچیده هوش مصنوعی با سرورهای محاسباتی گران قیمت ،AcuPick مستقیماً با فیلتر کردن اطلاعات غیر ضروری، کلیپ‌های ویدیویی هدف انسان/خودرو را مکان‌یابی می‌کند

، که تا حد زیادی در زمان جستجو صرفه‌جویی می‌کند.

عملکرد Smart Search by Intrusion اجازه می دهد تا اهداف را حتی زمانی که زمان ظاهر آنها نامشخص است جستجو کنند.

با انتخاب نوع هدف و ترسیم ناحیه نفوذ، AcuPick کمک کند تا اهداف را مشخص کرده و کلیپ‌های ویدیویی از تمام مکان‌هایی را که هدف در آنجا بوده است، بازیابی کنند.

AcuPick می‌تواند به کاربران کمک کند تا اهداف را مشخص کنند و کلیپ‌های ویدیویی همه مکان‌ها را بازیابی کنند

AcuPick دارای قابلیت استخراج اهداف با یک کلیک است که استفاده از این عملکرد را فوق العاده آسان می کند.

این امکان جستجو در نمای زنده/بازپخش را به سادگی با کلیک بر روی «انتخاب» روی یک هدف ثابت و فریم شده در ویدیو فراهم می‌کند

سیستم به‌طور خودکار ویدیوهای تاریخی را که با هدف مطابقت دارند، انتخاب می‌کند.

علاوه بر این، نیاز به سرورهای محاسباتی گران قیمت را از بین می برد و در نتیجه هزینه کل  را کاهش می دهد.

تجزیه و تحلیل جامع هوش مصنوعی

چیزی که AcuPick را به یک راه حل فنی تبدیل می کند، مفهوم نوآورانه ادغام عمیق هوش مصنوعی است.

AcuPick با الگوریتم پیشرفته یادگیری عمیق، دوربین IP جلویی و NVR پشتیبان را به منظور دستیابی به نتایج جستجوی دقیق از طریق تجزیه و تحلیل جامع هوش مصنوعی ادغام می‌کند.

با دقت، کارایی و سهولت استفاده بی‌نظیر، AcuPick برای تبدیل شدن به یک ابزار حیاتی برای طیف گسترده‌ای از صنایع، موقعیت خوبی دارد

و راه‌حل‌های نوآورانه و عملی را برای غلبه بر چالش‌های جستجوی اهداف انسان/خودرو در یک چشم‌انداز دیجیتالی پیچیده‌تر ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *